به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز سه شنبه در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رحمت الهی، افزود: ماه مبارک رمضان ماه برکت و مغفرت بی حد الهی است و همه ما باید لحظه به لحظه آن را غنیمت شمرده و از آن بهره ببریم.
وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند سازمان بسیج سازندگی گفت: خدمت به بندگان خداوند بخصوص قشر ضعیف جامعه بسیار ارزشمند و مورد تاکید قرآن کریم و از بالاترین عبادات است و اجر و تاثیر دنیوی و اخروی بسیار دارد.
امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقش اقتصاد در قدرت ملت ها بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در روحیه و شادابی مردم دارد تا آنجا که رسول گرامی خداوند (ص) می فرماید که فقر و تنگدستی می‌تواند انسان را به کفر بکشاند.
وی تاکید کرد: اقتصاد ما هیچ راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و باید از تمام توان داخلی برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده کرد و سعی کرد وابسته به فروش ذخائر طبیعی خصوصا خام فروشی نفت نباشیم و آن را در کشور فرآوری کنیم و مورد مصرف کارخانه های داخلی قرار داده و ارزش آن را بیشتر کنیم.
آیت الله علما در پایان از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخصوص سازمان بسیج سازندگی در امداد رسانی به هم استانی ها و هم میهنان در حوادث طبیعی اخیر تقدیر و تشکر کرد و افزود: وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ و صلح پر برکت است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.