به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ضرورت تلاش بیش از پیش مبلغان برای تشویق و ترغیب مردم به مصرف کالاهای داخلی و اجتناب از اسراف گرایی تاکید کرد و افزود: شبکه تبلیغ می تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.
وی حمایت از کالای ایرانی را مصداق بارز حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی برشمرد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد به سبک اسلام و قرآن است بنابراین این مفهوم، موضوعی سیاسی نیست بلکه جنبه اعتقادی دارد.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه سبک زندگی بر مبنای مبانی اسلام ناب محمدی و قرآن کریم بهترین شکل زندگی را به جامعه بشری ارائه می دهد، اظهار کرد: اسلام به روش و سبک زندگی افراد نگاهی همه جانبه دارد.
وی با بیان اینکه سبک زندگی غربی پاسخگوی همه نیازهای انسانی در بعد فرد و اجتماعی نیست، خاطر نشان کرد: متاسفانه سبک زندگی امروز دستخوش هجوم فرهنگ هایی شده است که در بسیاری از موارد نادرست و زیان آورند و افراد را در یک تسلسل یا همان روزمرگی پوچ گرفتار می کنند.
حجت اسلام صفی یاری زندگی به سبک اسلامی و قرآنی را زندگی پویا دانست و افزود: برای بهبود کیفیت زندگی باید به دامن قرآن و معارف اسلام پناه برد و تغییر نگرشی اساسی در تغذیه، طب، اقتصاد، فرهنگ، نشاط، ورزش، سیاست و بسیاری موارد دیگر داشت.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.