به گزارش ایرنا، برای اجرای این طرح ها که به دستور دکتر حسن روحانی و با حضور نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد، بالغ بر یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
این طرح ها شامل افتتاح 287 پروژه اینترنت پرسرعت و رومینگ بین اپراتوری در روستاها با اعتبار بیش از 72 میلیارد ریال و افتتاح 180 پروژه نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه و اینترنت ثابت TDD-LTE شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با اعتباری بیش از 502 میلیارد ریال است.
افتتاح 119 پروژه نسل سوم و چهارم تلفن همراه توسط شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با اعتبار بیش از 171 میلیارد ریال و افتتاح 13 پروژه فیبرنوری، توسعه پورت های پهن باند و سیستم های انتقال مخابرات منطقه کرمانشاه با اعتبار بیش از 180 میلیارد ریال از دیگر پروژه ها می باشد.
همچنین 22 پروژه خدمات پولی و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز در روستاها توسط پست بانک با اعتبار بیش از 23 میلیارد ریال و 2 پروژه توسعه پهنای باند استان و فیبرنوری ارتباطات زیرساخت استان با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
حجت‌الاسلام روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه از طریق ارتباط زنده تلویزیونی، دستور افتتاح پروژه مسکن 300 واحدی کنگاور، افتتاح طرح احداث شبکه آبیاری تحت فشار هوشمند در سطح 909 هکتار در سنقروکلیایی، افتتاح طرح های آب ‌رسانی و تأسیسات فاضلاب شهر پاوه، افتتاح طرح توسعه خدمات فیبرنوری، اینترنت پهن باند و ارتقاء ظرفیت شبکه انتقال، افتتاح ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها و افتتاح طرح بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را صادر کرد.
دکتر روحانی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزاری مربوطه، همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی احداث جاده چهار خطه نهاوند به کنگاور را صادر کرد.
ارزش این پروژه‌ها حدود سه هزار و 700 میلیارد تومان برآورد شده است.
مرحله اول کارخانه ذوب آهن بیستون نیز امروز با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید.
مرحله اول طرح ذوب آهن بیستون شامل ذوب و ریخته‌گری است که ظرفیت آن 250 هزار تن در سال است و برای 600 نفر شغل ایجاد می‌کند.
برای این طرح 6 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
سدهای هیروی، شهدای ازگله، تونل نوسود و سامانه گرمسیری استان کرمانشاه هم با چهار هزار میلیارد تومان هزینه صبح امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.