به گزارش ایرنا؛ مجتبی قبادی یکشنبه شب در جلسه ستاد سرمایه گذاری با بخش خصوصی در خصوص واگذاری برخی پروژه‌های مرتبط با حوزه آب در استانداری کرمانشاه، گفت: حمایت از بخش خصوصی و جلب نظر آنها برای سرمایه‌گذاری در استان یکی از اولویت‌های دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری است.
او همچنین تسهیل امور سرمایه‌گذاران، سامان دادن به روند اداری و کاهش زمان استعلام نیز را نیز در همین راستا در دستور کار دانست و افزود: تیم اقتصادی استان عزم خود را برای ایجاد تحول در اقتصاد استان و نیز تحقق شعار رونق تولید جزم کرده است.
وی تاکید کرد موفقیت در این مسیر با همراهی مسئولین و مردم امکان پذیر است.
قبادی افزود: این واگذاری در چارچوب ماده 27 قانون الحاق 2 و استفاده از ظرفیت‌های قانونی تبصره 19 قانون بودجه سال97 است که در حوزه آب و در بحث سامانه انتقال آب از 2 سد استان اتفاق خواهد افتاد.
همچنین در این جلسه مقرر گردید کارگروه واگذاری پروژه های حوزه آب منطقه ای فعال تر از گذشته، تهیه طرح توجیهی و تسریع در فرایند واگذاری پروژه ها را در دستور کار خود قرار دهد.
در این جلسه همچنین راهکارهای قانونی و چارچوب‌های این واگذاری مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
در استان کرمانشاه اکنون 9 سد در حال بهره برداری است و به طور میانگین سالانه بیش از 500 میلی متر باران در این استان می بارد و یکی از استان های پربارش کشور محسوب می شود.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 600 روستا دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.