معصومه حسنی خونسار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به درخواست‌های متعدد اعضا در خصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روزهای تعطیل نوروز، باز خواهند بود.
او گفت: هماهنگی‌های لازم با کتابخانه های عمومی منتخب انجام شده و 9 کتابخانه عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضا، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.
او اضافه کرد، همچنین کتابخانه‌های عمومی در روزهای 5 الی 8 فروردین نیز به منظور رفاه حال مراجعین و اعضا، فعال خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: اعضا و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند جهت بهره مندی از این خدمات به کتابخانه های عمومی وحدت پاوه، طالقانی شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، حسینعلی خان زنگنه اسلام آباد غرب، علامه مجلسی سنقر، ولیعصر کنگاور، امام خمینی(ره) جوانرود، امام صادق(ع) کرند غرب، اقبال لاهوری صحنه، از ساعت 8:30 تا 14:30 مراجعه نمایند.
وی در پایان یادآور شد: کتابخانه شهید بهشتی کرمانشاه در این ایام و همچنین در طول سال به عنوان تنها کتابخانه عمومی استان از ساعت 8:30 لغایت 23 به صورت یکسره اماده ارائه خدمات است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار 400 روستا سکونت دارند.
اکنون 107 کتابخانه های عمومی در استان کرمانشاه فعال است.
7460/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.