به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: سفر روسای جمهوری ایران و آمریکا به عراق در 2 شرایط کاملا متفاوت انجام شد که سفر رئیس جمهوری کشورمان با استقبال مقامات و با اعلام قبلی انجام شد ولی رئیس جمهوری آمریکا مخفیانه سفری چند ساعته به این کشور داشت.
وی گفت: امروز ایران اسلامی در دهه پنجم حیات خود در اوج قله افتخار و اقتدار قرار دارد و به قدرت اول منطقه و یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است.
آیت الله علما خاطرنشان کرد:اگر می خواهیم به این اقتدار ادامه دهیم باید بیانیه رهبری در خصوص گام دوم انقلاب را نصب العین خود قرار داده و طبق آن حرکت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: بدون شک بیانیه رهبری سندی راهبردی و اطمینان بخش برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی است که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب به سرلشکر قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این نشان لیاقت، درایت و شجاعت است که به فرمانده ای شجاع و دلاور برای اولین بار پس از انقلاب اهدا شده است.
آیت الله علما گفت: سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب تاکنون در جبهه های مختلف بارها برای حفظ نظام و کشور جانفشانی کرده است و دریافت این نشان برازنده اوست.
امام جمعه کرمانشاه همچنین به در پیش بودن مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: این عمل مستحب گامی بلند برای نزدیک شدن هرچه بیشتر به خداوند متعال است و بالید نهایت استفاده را از آن برد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، از شهروندان خواست تا فقرا و نیازمندان را فراموش نکنند و با کمک به آن ها زمینه شادیشان را فراهم کنند.
وی در پایان با تبریک میلاد امام جواد (ع)، 26 اسفند سالروز ارتحال حاج احمدآقا فرزند حضرت امام (ره) را نیز گرامی داشت و از وی به عنوان مشاور و همراه همیشگی معمار کبیر انقلاب اسلامی نام برد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.