به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'علیرضا دلیری' روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه 2 باند قصد انتقال 85 کیلوگرم تریاک از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل تردد خودروهای قاچاقچیان در مکان مناسب مستقر و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف خودروهای آنان که سه دستگاه بود، اقدام کردند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: قاچاقچیان، مواد مخدر را به شکل ماهرانه ‌ای در کف خودروی وانت سایپا جاسازی کرده بودند که نهایتا در دام پلیس کرمانشاه گرفتار شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروهای قاچاقچیان به پارکینگ، از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

** کشف حدود 2.5 تن مواد مخدر در استان
سرهنگ دلیری در ادامه از کشف 2 تن و 475 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان و انهدام 41 باند در سال جاری خبر داد و افزود: این میزان کشفیات تقریبا با سال گذشته برابری می کند ولی به لحاظ انهدام باندها 37 درصد رشد داشته‌ایم.
وی با اشاره به دستگیری 240 قاچاقچی در این مدت نیز گفت: دستگیری این افراد نسبت به سال گذشته 73 درصد رشد داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه دستگیری سه هزار و 802 خرده فروش مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری عنوان کرد و افزود: این میزان دستگیری نیز نسبت به سال گذشته با رشد 136 درصدی همراه بوده است.
دلیری یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هفت هزار نفر در ارتباط با بحث مواد مخدر در سطح استان دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 2 هزار و 424 معتاد متجاهر نیز دستگیر و به کپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند، گفت: آمار دستگیری‌ها در این زمینه نیز 11 درصد افزایش داشته است.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.