به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی به پلیس مبنی بر اینکه 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد وارد کردن محموله ای را به استان کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد این 2 باند مقدار زیادی مواد مخدر از استان های شرقی و جنوب شرقی بارگیری کرده اند، از این رو تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه لحظه به لحظه حرکت این باندها را رصد می کردند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: یکی از این باندها قصد وارد کردن 20 کیلوگرم هروئین با 2 دستگاه خودروی سواری را داشت که پلیس در اقدامی ضربتی نسبت به دستگیری اعضای این باند سه نفره اقدام کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه ادامه داد: همکاران ما در ماموریت دوم یک باند چهار نفره را که اقدام به ترانزیت 60 کیلوگرم تریاک کرده بودند را ردیابی و در فرصتی مناسب نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.
وی افزود: این باند با 2 دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر به کرمانشاه را داشتند که با رصدهای اطلاعاتی پلیس به دام افتادند.
سرهنگ دلیری در ادامه از کشف بالغ بر 2 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک 58 درصد رشد نشان می دهد.
این مقام انتظامی همچنین از دستگیری حدود 6 هزار نفر از عوامل مرتبط با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: پنج هزار و 200 نفر نیز از خرده فروشان و معتادان نیز دستگیر و همگی تحویل مراجع قضائی یا کمپ های ترک اعتیاد شدند.
وی در پایان از اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر بر فعالیت قاچاقچیان خبر داد و گفت: افزایش کشفیات نشان می دهد رصد اطلاعاتی خوبی وجود دارد و افراد فعال در این حوزه از تیررس دید همکاران ما پنهان نیستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.