به گزارش ایرنا، حسن بهرامی روز شنبه در جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه روستاییان و عشایر شهرستان روانسر افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون 635 نفر به بیمه شدگان این صندوق در بخش مرکزی روانسر اضافه شده که رشد 35 درصدی نشان می دهد.
وی با بیان اینکه تعداد پنج کارگزار عهده دار امورات صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در بخش مرکزی روانسر هستند، ادامه داد: در راستای عملکرد بهتر صندوق و جلب اعتماد بیشتر روستائیان و عشایر، یکی از کارگزاری ها در بخشدار مرکزی روانسر مستقر و به متقاضیان خدمات ارائه می دهد.
بخشدار مرکزی روانسر اضافه کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر حمایت های ویژه ای شده و با استقبال جامعه هدف روبرو شده است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر نیز در این جلسه گفت: صندوق بیمه اجتماعی یک گام دیگر از خدمات دولت به روستاییان و عشایر است.
پژمان امجدیان بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات بیمه کشاورزی، روستاییان و عشایر تأکید و تصریح کرد: باید تلاش‌ها بیشتری در روستاها جهت معرفی بیمه اجتماعی برای بهره مندی بیشتر روستائیان از این خدمت انجام شود.
وی نقش دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستا و بخشداران در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان را مهم ارزیابی کرد.
معاون فرماندار روانسر ادامه داد: متولیان و مسئولان باید زمینه هدایت مردم به این بیمه را فراهم کنند تا اقشار روستایی و عشایری و کشاورزان بتوانند از مزایای این صندوق بیمه‌ای استفاده کنند.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان از سال 1384 زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد و به روستاییان کشاورز ساکن و غیرساکن در روستا و عشایر خدمات بیمه ای ارائه می دهد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.