به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز پنج شنبه در جلسه کمیسیون حفاری قصرشیرین در فرمانداری، افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز و تردد مسافران و مهمانان نوروزی برای رفاه حال مردم حفاری های این شهرستان از تاریخ 20 اسفند به بعد متوقف خواهند شد.
وی اظهار داشت: با توجه به نقش شهرداری در مدیریت فضای شهری و بهسازی معابر و خیابان ها و آماده سازی سیمای شهری برای ایام نوروز، این نهاد باید نظارت و کنترل بیشتری در این امر داشته باشد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان یک منطقه گرمسیری و با جاذبه های گردشگری زیاد و 2 مرز رسمی با کشور عراق است از این رو مهمانان زیادی هرساله از سراسر کشور و همچنین کشور عراق وارد این شهرستان می شوند که نیاز است سیمای شهر برای استقبال و پذیرایی از آن ها مهیا باشد.
رضایی همچنین از سامان دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری و اماکن اقامتی سطح شهر و نیز سامان دهی ترافیک شهری برای خدمات رسانی به موقع و مطمئن به مسافران و مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.
استاندارد سازی سرعت گیرها، روکش آسفالت و معابر، ترمیم حفاری ها در کمترین زمان ممکن از دیگر مواردی بود که معان فرماندار قصرشیرین بر آن تاکید کرد.
قصرشیرین با 27 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد و 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان در امتداد این مرز طولانی برای مراودات تجاری و اقتصادی میان 2کشور ایجاد شد که پرویزخان هم مرز با اقلیم کردستان عراق و خسروی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی است.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.