حمید بردستانی شامگاه شنبه در گفت کو با ایرنا افزود: پروژه محور دولت اباد به زیارت ساحلی یکی از محورهای مهم در شهرستان دشتی است که ارتباط 17 روستای ساحلی دهستان کبگان با مرکز شهرستان دشتی برقرار می کند.
وی افزود: بر اثر بارندگی بهمن ماه امسال و طغیان رودخانه مند محور قدیم این دهستان در چند نقطه به طور کامل تخریب و غیر قابل تردد شده است و مردم این دهستان مجبورند از طریق محور گزدراز به زایر عباسی تردد کنند که مسیر بسیار طولانی تر شده است.
بردستانی اضافه کرد: امسال برای تکمیل 20 کیلومتر فاز اول این پروژه 10 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شد که به دلیل عدم تخصیص این پروژه تعطیل شده بود.
وی گفت: بعد از بارندگی های اخیر و تخریب راه قدیمی دولت آباد به زیارت ساحلی با دستور استاندار بوشهر اعتبار این پروژه مهم ارتباطی به صورت ویژه تخصیص یافت واز هفته گذشته آسفالت سه کیلومتر باقی مانده فاز اول این پروره فعال شده است .
بردستانی افزود: تاکنون یک کیلومتر از سه کیلومتر این پروژه آسفالت شده و پیش بینی می شود تا قبل از تعطیلات نوروز این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
بردستانی اضافه کرد: با این شرایط کل 20 کیلومتر این پروژه حد فاصل دولت آباد تا گزدرازکه مسیری ایمن و استاندار است به زیر ترافیک خواهد رفت.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی یادآور شد: پروژه دولت اباد به زیارت ساحلی به طول 42 کیلومتراست که از سال 86 آغاز شده است و تاکنون 17 کیلومتری این محور افتتاح شده است.
بردستانی اضافه کرد: تعریض و اصلاح 22 کیلومترمحور گزدراز به کردوان ها و زیارت ساحلی نیز توسط پیمانکار در دست ساخت است .
دهستان کبگان به مرکزیت روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی با 10 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو **انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.