سرهنگ حمزه رفیعی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بدون اعلام تعداد جرائم رانندگی ثبت شده استان طی سال جاری افزود: براساس آمارها تعداد تصادفات فوتی سال جاری در استان 56 درصد رشد داشته است.
وی گفت: تصادفات جرحی 157 درصد و تصادفات خسارتی نیز 23 درصد رشد داشته و در این مدت نیز تعداد کل تصادفات در مقایسه با سال گذشته 13درصد رشد داشته است.
رفیعی از آغاز طرح ترافیک نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه جاری در سطح جاده های استان خبر داد و افزود: تعداد 30 اکیپ گشت نیز در این مدت فعالیت خواهند داشت.
به گفته وی، رزمایش دستگاههای خدمات رسان، امدادی و خدماتی 24 اسفندماه با هدف هم افزایی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تعطیلات نوروز برگزار می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال وبختیاری نیز گفت: حضور موثر پلیس در جاده های استان در کاهش تصادفات نقش آفرین است.
مجید نظری افزود: با توجه به افزایش ترددها در مسافرت های نوروزی و احتمال افزایش سوانح رانندگی تمامی دستگاه های امدادی باید آمادگی لازم را در خدمات رسانی هرچه سریعتر داشته باشند.
وی وضعیت استان را در تصادفات نامطلوب عنوان کرد و افزود: میزان تصادفات در سطح استان در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.