حمیدرضا مجردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور توسط جهاد دانشگاهی، افزود: این آزمون مربوط به استخدام 22 دستگاه اجرایی کشور است و داوطلبان شرکت در آزمون که از قبل در سایت hrtc.ir ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به این سایت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به ثبت نام هفت هزار و 461 داوطلب برای شرکت در این آزمون در استان، گفت: از این تعداد چهار هزار و 277 داوطلب مرد و سه هزار و 181 داوطلب زن هستند.
مجردی از برگزاری این آزمون در روز جمعه (17 اسفند) خبر داد و افزود: این آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه نیم ساعت پیش از شروع آزمون، درب های حوزه امتحانی بسته می شود، گفت: از شرکت کنندگان می خواهیم حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به تقسیم بندی حوزه های امتحانی برای رفاه حال داوطلبان گفت: الزامی برای تقسیم بندی حوزه ها وجود نداشت، اما به دلیل رفاه حال داوطلبان، مقرر شد این آزمون در سطح استان در سه حوزه امتحانی کرمانشاه، روانسر و اسلام آبادغرب برگزار شود.
او افزود: براساس این تقسیم بندی، داوطلبان شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین، کرمانشاه و سنقر و کلیایی در شهرستان کرمانشاه و در سه حوزه سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی و دانشگاه پیام نور، داوطلبان شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در شهرستان اسلام آبادغرب و در پنج حوزه آموزشکده فنی، دانشگاه پیام نور، دبیرستان آیت الله کاشانی، دبیرستان شاهد امام حسین (ع) و مرکز علمی کاربردی امام رضا(ع) و داوطلبان شهرستان های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی در شهرستان روانسر و در چهار حوزه تالار وحدت، دبیرستان ام المومنین، هنرستان ام البنین و دبیرستان حضرت خدیجه آزمون خواهند داد.
وی تصریح کرد: براساس تقسیم بندی صورت گرفته چهار هزار و 477 داوطلب در حوزه امتحانی کرمانشاه، یک هزار و 973 داوطلب در حوزه امتحانی اسلام آبادغرب و یک هزار و 11 داوطلب در حوزه امتحانی روانسر آزمون خواهند داد.
مجردی با بیان اینکه هنوز زمانی برای اعلام نتایج این آزمون اعلام نشده گفت: احتمالا اوایل فصل بهار سال آینده نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد.
این مسئول افزود: نتایج اعلامی 2 یا سه برابر ظرفیت پذیرش دستگاه ها براساس 40 درصد نمره سوالات عمومی و 60 درصد سوالات تخصصی برای انجام مصاحبه تخصصی و گزینش به دستگاه اجرایی مربوطه معرفی خواهند شد.
او گفت: نتایج نهایی براساس نتایج آزمون کتبی، مصاحبه و لحاظ سهمیه ها و گزینش از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.