فریبرز کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گفت: در راستای خدمات رسانی به کاربران جاده ای و ایجاد ترافیک روان و ایمن برای مسافران نوروزی، مجموعه اقدام های این اداره کل در قالب طرح نوروزی از 25 اسفند تا 20 فروردین سال آینده اجرا می شود.
وی از تشکیل اکیپ های نظارتی به صورت شبانه روزی در پایانه های استان خبر داد و افزود: این اکیپ ها به منظور کنترل و بازرسی ناوگان حمل و نقل برای ارائه خدمات به کلیه مسافران با حداکثر توان بانجام وظیفه می پردازند.
کرمی در ادامه بیان داشت: برای استقرار واحدهای خدماتی و اطلاع رسانی، مکان یابی انجام شده و تمامی گشت های راهداری با جدیت در انجام مأموریت ها و اجرای طرح ویژه راهداری شامل: لکه گیری، روکش آسفالت، تعمیر و راه اندازی سیستم روشنایی و چراغ های چشمک زن، ایمن سازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه اقدامات مفید و مناسب را انجام خواهند داد.
وی گفت: در این مدت 71 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار داشتن 210 دستگاه اتوبوس، 940 دستگاه مینی بوس و 800 دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را انجام می دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در پایان تأکید داشت: شهروندان می توانند از طریق سایت WWW.Safar724.COm نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند و سامانه 141 نیز برای بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی و مسافرین در ایام نوروز و پاسخگویی به مطالبات آن ها می باشد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.