به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی اظهار داشت: هر ساله حجم ترددها به استان در راستای ظرفیت‌های طبیعی منطقه افزایش می‌یابد، لذا اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به این مسافران از سوی نیروهای راهداری استان نیز انجام خواهد گرفت.
وی، با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی و ترمیم خطوط در محورهای مواصلاتی استان، ادامه داد: لکه‌گیری موضعی و ترمیم علائم اطلاعاتی از جمله اقداماتی است که با نزدیک شدن سفرهای نوروزی در دستور کار قرار دارد.
وی گفت : بازبینی و اطمینان از سلامت سیستم‌های روشنایی و چراغ‌های چشمک‌ زن، تداوم استقرار اکیپ‌های راهداری ستاد نوروزی و کنترل محورهای مواصلاتی از طریق دوربین‌های نظارتی مدیریت راه‎ها از دیگر اقداماتی است که اجرایی خواهد شد.
جمشیدی، از تجهیز راهدارخانه‌های بین راهی برای اسکان اضطراری مسافران خبر داد و افزود: یک اکیپ مجهز در مرکز استان نیز به ‌منظور انجام اقدامات فوری و پاکسازی راه‌ها به صورت مداوم آماده خواهد بود.
به گفته وی،بیشتر فعالیت راهداران استان برای ایام نوروز از نیمه دوم اسفندماه آغاز خواهد شد و تا پایان سفرهای نوروزی در فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: دراین ایام بر وضعیت خدمات مجتمع‌های رفاهی بین راهی شرکت‌ های مسافربری و فعالیت رانندگان هم نظارت صورت می‌گیرد.
وی گفت : تامین ناوگان مورد نیاز در ایام پیک سفر،نظارت بر خدمات پایانه‌های مسافربری و تعیین فهرست کشیک نوروزی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران است.
به گفته وی، تمهیدات لازم در راهدارخانه های استان برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و در صورت نیاز به اسکان اضطراری اندیشیده شده و اکیپ های راهداری نیز در راهدارخانه های استان مستقر می شوند.
به گزارش ایرنا، محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری، استان های جنوبی را به مرکز و غرب کشور متصل می کند و حدود سه هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی در این استان وجود دارد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.