به گزارش خبرنگار ایرنا رضا علیزاده روز دوشنبه در جلسه خدمات سفر استان در رشت، با بیان اینکه زمینه اقامت 828 هزار نفر شب در استان فراهم شده، افزود: در تلاشیم تا با اجرای طرح شب های زنده و برگزاری جشنواره های بومی و محلی و نمایشگاه های مختلف، فضای مفرحی را در ایام نوروز در استان ایجاد کنیم.
وی همچنین به نظارت و ارزیابی واحدها و تاسیسات گردشگری در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: بیش از 432 بازرس و ناظر از دستگاه‌های مختلف بر تاسیسات و واحدهای گردشگری نظارت می کنند.
محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نیز در این جلسه گفت: امسال 482 راهدار در قالب 41 اکیپ راهداری با 274 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در راهداری های 16 گانه در جاده های استان استقرار می یابند.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : دو طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد و نجات در استان در ایام نوروز در استان اجرا می‌شود .
مهدی ولی پور به تعداد نیروهای عملیاتی حاضر در طرح نوروز 97 اشاره و بیان کرد: 600 نفر نیروی نجات گر داوطلب و یک هزار و 500 نفر نیروی داوطلب جوان در طرح نوروزی امسال شرکت دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز با بیان اینکه بیش از یکصد هزار و 200 واحد صنفی در گیلان وجود دارد، گفت: نظارت ها از هفتم اسفندماه جاری تشدید شده و کنترل و نظارت دقیق براین واحدها صورت می گیرد.
فرهاد دلق پوش افزود : اولویت نظارت ها در این ایام بر نان ، لبنیات و آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، مسافرت های هوایی، زمینی و دریایی حمل و نقل درون شهری، اماکن تفریحی واحدهای اقامتی، میادین میوه، نظارت بر پارکینگ ها و توقفگاه ها و نظارت بر عرضه بلیط های داخلی و خارجی است.
شهردار رشت نیز در این جلسه از افزوده شدن 15 دستگاه اتوبوس جدید تا پایان هفته جاری به ناوگان کلانشهر رشت خبر داد.
نصرتی با اشاره به آماده سازی این شهر برای ایام نوروز گفت: المان های نوروزی خریداری و پس از چهارشنبه سوری در سطح شهر و میادین اصلی نصب می‌شود .
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.