به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی افزود: آموزش خانواده ها مهم ترین اصل در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است و امروزه فضای مجازی بستری برای افزایش این آسیب ها را فراهم کرده که باید خانواده ها در این زمینه برای استفاده درست از این فضا، آموزش ببینند.
وی اظهارکرد: فضای مجازی یک فرصت و هم چنین تهدیدی در صورت مدیریت نشدن آن است، از این رو برای استفاده درست این فضا، با ایجاد بستر مناسب تبادل و تولید اطلاعات، می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، گفت: نیاز است دستگاه های فرهنگی براساس ضوابط خود امکان ایجاد فضاهای مجازی و آگاهی رسانی را برای مردم فراهم کنند.
رضایی، برگزاری این جلسات را ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: در جلسات بعدی کارگروه از فعالان اجتماعی شهرستان دعوت خواهد شد.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در سال آینده و تبادل اخبار و اطلاعات در فضای مجازی، باید شرایطی فراهم شود تا از تخریب چهره ها جلوگیری شود.
وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند مدیرگروه های شبکه های اجتماعی فعال شهرستان را مدیریت کند و با تشکیل انجمن یا سمن ها از این فضاها به خوبی استفاده شود وهمچنین ادارات و نهادها با ارائه اطلاعات و عملکرد خود از این فضا بهره ببرند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.