حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبری در بیانیه تفصیلی خود به نکات بسیار مهم و قابل تاملی اشاره داشتند و موضوعات و مسائل مختلف را به خوبی تبیین کردند.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مورد بحث رهبری مقایسه حال و گذشته کشورمان در دوران پیش و پس از انقلاب بود، مقایسه ای که با مشاهده آن به راحتی می توانیم متوجه شویم که در این 40 سال چه کارهای بزرگی انجام شده است.
حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید رهبری، بازگو کردن حقایق برای مردم و بخصوص نسل جوان بود که متوجه شوند کشورمان از چه جایگاهی به موقعیت فعلی رسیده است.
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از محل های قیاس می تواند موضوع رشد جایگاه علمی کشور باشد، در حالی که ما قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشتیم امروز به رتبه 16 علمی جهان دست پیدا کرده ایم.
وی ادامه داد: تلاش برای کار جهادی، توجه بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی و پیاده کردن سبک ایرانی اسلامی از دیگر موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه بود.
حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود قدرت نظامی کشورمان در منطقه و جهان را نیز یادآور شده است، گفت: در حالی امروز به این درجه از اقتدار رسیده ایم که ابتدای انقلاب حتی سیم خاردار نیز به ما نمی دادند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه همچنین بر اجرای منویات رهبری تاکید کرد و گفت: اگر همه مسئولان برای عملیاتی شدن این منویات و رهنمودها تلاش کنند به طور قطع شاهد توفیقات بزرگتری برای انقلاب خواهیم بود.
وی گفت: جمهوری اسلامی با وجود نیروی انسانی توانمندی که در اختیار دارد می تواند همه تحریم های دشمنان را بی اثر کرده و مقتدرتر از قبل در دهه پنجم انقلاب با سرعت بیشتری مسیر توسعه و پویایی را طی کند.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.