به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با جمعی از بسیجیان فعال در صنایع پتروشیمی استان بوشهر افزود: شاخص اقتصاد مقاومتی و توانمندی در این حوزه خودکفایی تولیدات دانش بنیان و شکستن تهاجم اقتصادی دشمن است.
وی بیان کرد: برای رسیدن به این معنا به دانش لازم و کافی نیاز است به همین دلیل باید در عرصه علم، دانش و فناوری به خودکفایی، تولید و مرجعیت رسید.
صفایی بوشهری با اشاره به زیرساخت های حوزه های صنعتی گفت: در عرصه فضاسازی زیرساختی باید به شدت تلاش کرد و زیرساخت های اقتصاد مقاومتی را در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت کرد.
وی گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی، در حوزه دانش و فناوری، تولید سخت افزارهای مورد نیاز، تولید انرژی هیدروکربنی، صنایع پایین دستی، مدیریت بازرگانی و رسیدن به مرجعیت باید جهادی عمل کرد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهاد، تلاش در مقابل تهاجم دشمن است، افزود: در کنار جهاد در حوزه صنعت، جهاد انقلابی و دینی نیز باید وجود داشته باشد.
صفایی بوشهری ادامه داد: در مقابل تلاش پی در پی جهان استکبار برای خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر خود بسیجیان برای حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب وظیفه سنگینی بردوش دارند.
وی گفت: اخلاق و مدیریت در محیط کار باید اسلامی باشد و با حفظ فرهنگ عطوفت و مهربانی در این محیط آرمان ها و ارزش های انقلاب حفظ شود.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.