علی محمد زوراوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این مقدار بارندگی، میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا 20 بهمن) در مرکز استان به 375 میلی متر رسید که نسبت به مدت مشابقه سال قبل حدود 350 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 80 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر بیشترین بارش از شهر پاوه با 37 میلی متر گزارش شد تا میانگین بارش های سال زراعی این منطقه نیز به جدود 990 میلی متر برسد.
زوراوند خاطرنشان کرد: گواور با 29 میلی متر بارندگی، ازگله با 26 میلی متر، سرپل ذهاب با 24 و سرارود هم با 23 میلی متر بارش وضعیت بارندگی خوبی طی 24 ساعت اخیر داشتند.
معاون اداره کل هواشناسی خاطرنشان کرد: انتظار می رود بارش ها در اغلب نقاط استان تا صبح فردا ادامه پیدا کند و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (21 و 22 بهمن) شاهد بارش های اغلب پراکنده ای باشیم.
وی ادامه داد: البته احتمال تقویت بارش ها در روز دوشنبه 22 بهمن که همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است وجود دارد و انتظار می رود در اغلب نقاط استان طی این روز شاهد بارش های رگباری و موقت باران باشیم.
زوراوند در پایان و با بیان اینکه دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به 10 درجه بالای صفر می رسد، گفت: امشب نیز در سردترین حالت دما به یک درجه بالای صفر خواهد رسید، ضمن اینکه شهرهای سنقروکلیایی، ماهیدشت، کوزران، پاوه و کنگاور نیز ممکن است دمای منفی یک تا 2 درجه را تجربه کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.