احمد صفری روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپمایی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی با قبل از آن به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، چرا که در این 40 سال توفیقاتی داشته ایم که در دوران رژیم ستمشاهی جزو آرزوهای ما بود.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب در این 40 سال از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، محرومیت زدایی در مناطق روستایی و دورافتاده و ... دستاوردهای زیادی حاصل شده که در دوران پیش از انقلاب خبری از هیچ کدام آن ها نبود.
صفری تصریح کرد: یکی از دلایل ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی بدون شک پشتیبانی مردم از آن بوده است و اگر حمایت و همراهی ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی نبود انقلاب نیز در این جایگاه رفیع قرار نداشت.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور و معجزه قرن بود، ادامه داد: این صحبت معمار کبیر انقلاب امروز تحقق یافته و شاهد بودده ایم در سایه آن پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف علمی، رفاهی و تجهیزات نظامی و دفاعی داشته ایم.
وی گفت: جمهوری اسلامی امروز به عنوان کشوری مستقل و آزاد قادر است تمام نیازمندی های خود را رفع کند و وابستگی به سایر کشورها ندارد.
صفری در پایان حضور مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را بیانگر علاقه مندی آن ها با وجود تمامی مشکلات به انقلاب و نظام دانست و گفت: آن ها هر زمان که لازم بوده با حضور حماسی خود دشمنان را ناکام گذاشته اند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.