به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسئولان و مدیران روانسر در دبیرستان دخترانه عاطفه این شهر برگزار شد افزود: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با گذشته تغییرات فراوانی داشته و زمینه رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی حکومت مستضعفین و محرومین است و همه باید خدمتگزاران واقعی مردم به ویژه محرومین و نیازمندان جامعه باشند.
فرماندار روانسر اظهار داشت : مردم نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و امروز نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و به برکت این انقلاب امروز دستاوردهای عظیمی نصیب ملت ایران شده است که باید این دستاوردها و افتخارات برای نسل جوان بازگو شود.
ویسمرادی گفت: استفاده عادلانه از فرصت های خدماتی ، آموزشی، بهداشتی و اقتصادی برای آحاد ملت در کلیه نقاط کشور و فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی جوانان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
ویسمرادی ادامه داد: رمز پایداری و ماندگاری ایران اسلامی بعد از این همه چالش و تحریم، اتکا به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که باید این مهم را حفاظت و پاسداری کنیم.
مدیرآموزش و پرورش روانسر نیز با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس گفت: بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.
عثمان ویسی افزود: انقلاب اسلامی ایران با استعانت از الطاف الهی ، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و وحدت وهمدلی تمامی ایرانیان به پیروزی رسید و ما وظیفه داریم ضمن پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در جهت تحکیم وحدت وحفظ آن کوشا باشیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.