به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان و حدود چهار هزار تماشاگر در سرسرای 6 هزار نفری امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم همچنین تعدادی از قهرمانان کشتی کشور، پیشکسوتان و مسئولانی که برای برگزاری جام تختی در کرمانشاه تلاش کردند، با اهدای لوح تجلیل شد.

** کرمانشاه مهد پهلوانی و قهرمانی است
استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاحیه مسابقات جام تختی، این دیار را مهد قهرمانی و پهلوانی خواند و گفت: بسیار خوشحالم در استانی مانند کرمانشاه رقابت های مهم کشتی جام تختی برگزار می شود.
هوشنگ بازوند، همچنین با خوشامدگویی به ورزشکاران حاضر در مسابقات جام تختی، گفت: شما نماد افتخار و الگویی شایسته برای بسیاری از مردم و جوانان در کشور و شهرهای خود هستید.
وی ادامه داد: ورزشکاران الگوهای خوبی از تعصب و اخلاق مداری هستند که جوانان از رفتار و منش پهلوانی آن ها درس می گیرند.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از عموم ورزشکاران و کشتی گیرانی که به انواع مختلف به مردم مناطق زلزله زده استان کمک کردند، قدردانی و تشکر کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم کرمانشاه میزبان خوبی برای مهمانان مسابقات جام تختی باشد و خاطره خوبی از این استان در زمان حضورشان به جا بماند.
بازوند تصریح کرد: پیشاپیش نیز از ورزشکاران و مهمانان حاضر به خاطر کاستی های احتمالی عذرخواهی می کنم اما تمام متولیان برگزاری مسابقات تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها به کار گرفته اند.
استاندار کرمانشاه در پایان با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات جام تختی، گفت: این حضور بیانگر اهمیت رقابت هاست و امیدوارم شاهد رقابت های خوبی میان ورزشکاران باشیم.
مسابقات کشتی جام تختی با حضور 147 ورزشکار از 10 کشور طی روزهای 18 و 19 بهمن به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
مرحله مقدماتی مسابقات امشب (پنجشنبه) پایان می یابد و مسابقات شانس مجدد و رده بندی صبح فردا ( جمعه) و دیدارهای فینال نیز از ساعت 14 بعدازظهر برگزار خواهد شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.