به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم را هیات کشتی و اداره ورزش و جوانان قائمشهر برنامه ریزی و در سالن تختی برگزار کردند .
در این آئین با اهدای لوح و کارت هدیه از کشتی گیرانی که از ابتدای سال جاری تاکنون در مسابقات جهانی و آسیایی در رده های مختلف نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان صاحب مدال های رنگارنگ شدند به همراه مربیان آنان ، قدردانی شد.
سید احمد محمدی ، جابر صادق زاده ، محمد صفری ، ولی الله فهیمی و محسن سیر از جمله کشتی گیرانی بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
امام جمعه قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه عزم و اراده بالا در یک ورزشکار منجر به موفقیت های او خواهد شد ، افزود : مدال آوری و کسب موفقیت ورزشکار منجر می شود تا مسئولین برای قدردانی از ورزشکاران به سمت آنان کشیده شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی با اشاره به موفقیت های کسب شده توسط کشتی گیران جویباری در مسابقات المپیک 2016 ریو ، افزود : موفقیت های کسب شده توسط این پهلوانان منجر شد تا وزیر ورزش و جوانان برای تقدیر از آنان کلنگ خانه کشتی را در آن شهرستان را به زمین بزند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از جهان پهلوان تختی به عنوان اسطوره جوانمردی یاد کرد و افزود : دلیل ماندگاری تختی علاوه بر اینکه در میدان نبرد یک قهرمان بود در حوزه اخلاق نیز یک پهلوان بود که این امر منجر شدتا در تقویم سالانه جمهوری اسلامی ایران 17 دی ماه نامش را ثبت و ماندگار کند.
او ادامه داد : همه قهرمانان ، خصوصا کشتی گیران باید جهان پهلوان تختی را الگوی خود قرار دهند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.