علی اسدی روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: آمارها نشان می دهد طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق غرب در استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان رشد 25 برابری داشته که بسیار قابل توجه و تامل است.
او ادامه داد: در سال 1357 طول خطوط انتقال و فوق توزیع در این شرکت، 335 کیلومتر مدار بوده که هم اکنون به هشت هزار و 341 کیلومترمدار رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب فقط استان کرمانشاه دارای خط انتقال و فوق توزیع بود و استان های ایلام و کردستان فاقد خط انتقال و فوق توزیع بودند.
اسدی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال فوق توزیع در استان کرمانشاه از 335 کیلومترمدار در سال 1357 به سه هزار و 363 کیلومترمدار در سال 1397 افزایش پیدا کرده افزود: آمارها خبر از رشد 10 برابری طول خطوط انتقال و فوق توزیع در این استان می دهند.
مدیرعامل برق منطقه ای غرب در پایان اظهار داشت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون طول خطوط انتقال و فوق توزیع در استان کردستان به سه هزار و 45 کیلومتر مدار و در استان ایلام به یک هزار و 932 کیلومترمدار رسیده است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.