به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز شنبه در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان زینب کبری (س) در جمع مسئولان ادارات، دانش آموزان و جمعی از معلمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، افزود: هم اکنون در شرایطی که حملات دشمن به سمت انقلاب است، رهبر معظم انقلاب هدایت و رهبری این نظام را بر عهده دارد و با سکانداری ایشان تمامی توطئه های دشمنان شکست خورده است.
وی اظهار داشت: نگاهی به انقلاب های دنیا نشان می دهد که تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر کشورها در ماندگاری آن است زیرا این انقلاب برگرفته از مکتب آسمانی اهل بیت (ع) است.
فرماندار قصرشیرین گفت: با ورود امام راحل به میهن اسلامی تمامی کشورهای منطقه با تاثیر از این نظام الهی در برابر ظلم ایستاده اند و موج بیداری اسلامی متاثر از آرمان های ملت ایران در منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای دنیا شکل گرفته است.
وی، مردمی بودن را دیگر ویژگی نظام الهی ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) می دهند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امروز به برکت نظام اسلامی یک ابرقدرت در منطقه هستیم که در تمام تصمیمات نقش دارد و به عنوان یک کشور مستقل و آزاد یخواه در دنیا می درخشیم.
تاتار افزود: انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را شکست و هر روز قله های افتخار را بیش از پیش فتح می کند.
در حاشیه این مراسم به مناسبت دهه مبارک فجر ، نمایشگاه هنرهای صنایع دستی دانش آموزان در محل هنرستان الزهرا (س) برپا شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از27 هزار تن جمعیت، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول به تحصیلند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.