به گزارش خبرنگار ایرنا، در کارگروه امور زیربنایی استان که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد مجموعه سلامت ویانا در زمینی به مساحت 23 هکتار در اراضی سراب قنبر با سرمایه‌گذاری 152 میلیون یورو از محل منابع خارجی احداث شود.
این مجموعه شامل سه بخش بیمارستانی، هتل پنج ستاره، شهربازی، ویلا برای پزشکان و مجموعه اسکان و خدمات رفاهی پرستاران، سه سرسرای همایش، کنفرانس و آمفی تئاتر، پارکینگ طبقاتی و جایگاه سوخت و مجموعه تجاری فروش لوازم پزشکی و فضای سبز خواهد بود.
مسئول اجرایی این پروژه با بیان اینکه در این طرح برای هزار و 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد، از روند کند پاسخ استعلام ادارات برای صدور مجوز این پروژه انتقاد کرد و اظهار داشت: ما در کشورهای آفریقایی تمام این مجوزها را ظرف 2 هفته می گرفتیم ولی متاسفانه الان سه ماه است فقط منتظر پاسخ استعلام ادارات هستیم.
وی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ از هیچ منابع دولتی استفاده نخواهد شد، خواستار تشکیل کارگروه های کوچک تخصصی برای حل برخی موانع اداری موجود شد.
استان کرمانشاه هم اکنون 17 بیمارستان دولتی و خصوصی دارد که 13 بیمارستان آن در شهر کرمانشاه قرار دارد.
استان کرمانشاه هم اکنون به دلیل خدمات دهی به بیماران استان های همجوار و اقلیم کردستان عراق به عنوان قطب درمانی غرب کشور شاخته شده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.