به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه قصرشیرین در حاشیه توزیع این هدایا در مدرسه شهدای بازی دراز قصرشیرین گفت: این هدایا شامل کتاب های کمک آموزشی، لوزام التحریر و کیف و جوائز نقدی است.
حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی اظهار داشت: دانش آموزان قصرشیرینی به عنوان آینده سازان کشور باید تلاش و پشتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند و از نظر آموزشی خود را تقویت کنند تا بتوانند در آینده برای این شهرستان مرزی و محروم مفید واقع شوند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: کمک به نیازمندان سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است از این رو این اقدام در راستای حمایت از دانش آموزان و به منظور یاری آنان در کسب علم و دانش انجام شد.
21 آبان سال 97 یک زمین لرزه 7.3 ریشتری در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل می کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، در مقاطع مختلف تحصیلی سه هزار و 800 دانش آموز دارد که در 48 باب مدرسه شهری و روستایی تحصیل می کنند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.