فریبرز کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، همچنین از تمدید پروانه فعالیت 66 شرکت و مؤسسه مسافربری فعال در سطح استان خبر داد و افزود: از اول سال جاری تاکنون نیز 500 مورد بازدید به منظور نظارت بر عملکرد شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر انجام شده است.
او اظهار داشت: در این مدت بر نحوه فعالیت رانندگان بخش جابجایی مسافران بازدیدهای دوره ای و دروازه ای به تعداد 354 مورد به عمل آمده و همچنین بر بیش از 600 مورد ناوگان نظارت انجام شده است.
وی گفت: اقدام هایی از قبیل نظارت برعملکرد شرکت ها و مؤسسات مسافربری و حمل ونقل و همچنین بررسی، اعلام نظر و تکمیل مدارک متقاضیان تأسیس شرکت های مسافربری و باری در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: اجرای طرح نظرسنجی و بررسی رسیدگی به پیشنهادات و شکواییه های واصله در امور جابجایی مسافر و کالا، اجرای ضوابط بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و نظارت بر حسن اجرای آن ها نیز طبق روال همیشگی انجام شده است.
کرمی همچنین گفت: در آینده نزدیک درصدد کنترل عرضه خدمات حمل و نقل مسافر و چاپ و توزیع تراکت های اطلاع رسانی حقوق مسافر و توزیع آن هستیم تا بتوانیم خدمات با کیفیت تری به مسافران ارائه دهیم.
اکنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یک هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
همچنین اکنون بیش از سه هزار و 561 هزار راننده برون شهری در استان مشغول فعالیت هستند.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
بیش از 2 میلیون نفر در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستای این استان سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.