به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز شنبه در کارگروه شورای ترافیک شهرستان روانسر افزود: در یک سال گذشته هفت نقطه مستعد تصادف و حادثه در محور روانسر به پاوه و در حد فاصل بخش شاهو ایمن سازی شده است.
وی تصریح کرد: عمده ترددها و حمل و نقل شهرستان های منطقه اورامانات از مسیرهای مواصلاتی شهرستان روانسر عبور می کند و ترافیک های نیمه سنگینی را در این محورها شاهد هستیم که باید تلاش کنیم مسیرها را روان کنیم.
فرماندار روانسر ادامه داد: یکی از عوامل ترافیک شهری ، استفاده غیرضروری برخی شهروندان از خودروهای شخصی است که می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به حقوق دیگر شهروندان احترام بگذارند.
ویسمرادی از اختصاص 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 12 برای مرمت و آسفالت خیابان اصلی شهر روانسر خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار برای آسفالت میدان بسیج تا سراب روانسر در نظر گرفته شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.
وی گفت: مساله دستفروشی و توقف خودروهای میوه بار که به نوعی هم شهروندان و دست فروشان در آن دخیل هستند باید با رعایت حقوق مردم و دستفروشان ساماندهی شود و این موضوع به تنهایی مرتفع نمی شود و باید در دستور کار ادارات مربوطه از جمله شهرداری ، شورای شهر و پلیس راهور باشد و مرردم نیز همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا این مشکل در سطح شهر ساماندهی و به نظم و نزاکت برسد.
جمال ابراهیمی، شهردار روانسر نیز گفت: 6 میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت خیابان بازارچه روانسر تصویب شده که پیمانکار پروزه نیز انتخاب شده و امیدواریم با اجرای این طرح بخشی از ترافیک شهر روانسر برطرف شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.