فریبرز کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده 11 و 12 از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: در قالب کمیسیون ماده 12 در 6 ماه گذشته، 15 جلسه رسیدگی به تخلفات 81 شرکت و مؤسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی اظهار داشت: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده 81 رأی شامل، 31 مورد جریمه، 35 مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور 9 مورد تذکر بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده 12 تشکیل و به 61 مورد تخلف شرکت ها و مؤسسات حمل و نقلی (کالا و مسافر) رسیدگی و تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره 28 مورد تذکر، 17 مورد تبرئه و 16 مورد جریمه اجرایی شد.
کرمی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده 11 به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر خبر داد.
او گفت: در نیمه نخست امسال، 12 جلسه کمیسیون ماده 11 تشکیل و به تخلفات 123 راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته شده است که از مجموع تصمیمات صادره 75 مورد تذکر، هشت مورد برائت و 40 مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.
وی بیان کرد: در مقایسه با 6 ماه مشابه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، 9 جلسه تشکیل و به تخلفات 113 راننده رسیدگی و تصمیم گیری شد که از مجموع آرای صادره 29 مورد تذکر، 16 مورد تبرئه، 60 مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد و نیز همچنین 2 مورد در حال بررسی می باشد.
هم اکنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یک هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.