رضا سلیم ساسانی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه شب یلدا از امروز تا شامگاه جمعه 30 آذر دایر خواهد بود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت 15:30 دقیقه کار خود را آغاز و تا ساعت 20:30 دقیقه پذیرای علاقه مندان و عموم شهروندان خواهد بود.
سلیم ساسانی تصریح کرد: این نمایشگاه در 100 غرفه به عرضه انواع محصولات خوراکی و انواع تنقلات شب یلدا نظیر آجیل و پسته، انواع شکلات و شیرینی و سایر خوراکی ها می پردازد.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه با بیان اینکه محصولات نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می شود، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای تهران، یزد، زنجان، مازندران، اردبیل، شیراز، اصفهان و کرمانشاه حضور دارند.
وی همچنین با اشاره به برپایی همزمان نمایشگاهی تحت عنوان جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی در کنار نمایشگاه شب یلدا، گفت: این نمایشگاه نیز در 70 غرفه به عرضه انواع محصولات می پردازد.
سلیم ساسانی یادآوری کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل محصولات دامی نظیر شیر، گوشت سفید و قرمز، محصولات باغی مانند انواع میوه جات، آبزیان نظیر ماهی و میگو و سایر محصولات مورد استفاده مردم نظیر برنج می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.