فرماندار کرمانشاه روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با ایرنا، با گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار داشت: همگان باید با تفکر و روحیه بسیجیان آشنا شوند، که فرهنگ سازی این امر در مدارس نیز ضرورت دارد.
فضل اله رنجبر اضافه کرد: از همین رو، آیین های خاطره گویی در سطح مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج به مناسبت این هفته در شهرستان برپا خواهد شد.
رنجبر ادامه داد: در این مقطع حساس از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشکلاتی که دشمنان برای کشور از جمله تحریم های اقتصادی ایجاد کرده اند، می توان با تفکر بسیجی و کار جهادی براین مشکلات فایق آمد و دشمن را ناامید ساخت.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد، بدیهی است که اگر بر کشوری تفکر بسیجی حاکمیت پیدا کند کشور از گزند توطئه های دشمنان مصون خواهد ماند.
وی افزود: به مناسبت گرامیداشت این هفته، برنامه های مطلوب و موثری توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه و با همکاری ادارات و نهادها در سطح پایگاه های مقاومت و ادارات در نظر گرفته شده که تعداد آن به بیش از 600 برنامه می رسد.
فرماندار کرمانشاه از همایش بزرگ بسیجیان به عنوان مهم ترین برنامه هفته بسیج یاد کرد و ادامه داد: این همایش بزرگ، پنجم آذر ماه در محل مجتمع ورزشی امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاق بستان برگزار می شود.
دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی، غبارروبی مزار پاک شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این عزیزان، تجلیل از بسیجیان فعال در حوزه شهرستان از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در کرمانشاه می باشد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.