به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام عزت الله طاهری روز جمعه در آئین بدرقه کاروان اربعین اعضای کانون مهدویت کشور از کرمانشاه به کربلای معلی در جمع زائران افزود: دنیا این راهپیمایی عظیم را سانسور می کند زیرا اگر همه مردم کشورها، گوشه ای از این همه شور عزاداری را ببینید بدون شک پایه های حکومتشان را به هم می ریزند.
وی گفت: امام حسین (ع) در اوج سختی ها و جنگ و مشکلات نمازش را هیچگاه ترک نکرد و در وسط میدان کارزار نماز ظهرش را اقامه کرد ما هم باید از امام حسین (ع) الگو بگیریم و رفتارمان در جهت دین مقدس الهی باشد.
این عضو کانون مهدویت در ارتباط با زیارت اربعین گفت: زیارت اربعین مقدمه حکومت جهانی حضرت مهدی است از ائمه معصوم (ع) روایات است که در آخرالزمان و قبل از ظهور امام غایب (عج)، همه اهل زمین برای امام حسین (ع) عزاداری می کنند.
حجت الاسلام طاهری افزود: اگر بخواهیم عبادت هایمان مقبول درگاه حق تعالی باشد، باید به ائمه معصوم ارتباط داشته باشیم در واقع هیچ عملی از انسان بدون محبت قلبی به اهل بیت بذیرفته نیست.
وی گفت: در پرونده اعمال مهر قبولی طاعات و عبادت ها را امام زمان میزند حتی در قیامت هم جواز عبور از پل صراط هم امیرالمونین صادر می کند.
رئیس کانون مهدی منتظر نیز در این ارتباط گفت: برای پنجمین سال متوالی این مجموعه جهت راهپیمایی اربعین با 313 نفر از عاشقان و شیفتگان سید و سالار شهیدان به عراق سفر می‌کنند.
فرخشاهی گفت: این کاروان با نام مرحوم علامه سید محمد میبدی و هرساله به نیت ایشان راهی سفر زیارتی اربعین می شوند و هرکدام از زائران به نیابت از یک شهید زیارت می کنند و دعا می خوانند.
وی اظهار داشت: در طول پیاده روی اربعین برنامه های زیادی شامل تقدیر از موکب ها در طول مسیر پیاده روی با نام سفیران رضوی، کوله نوشته ها و پوسترهایی در مورد شهدای مدافع حرم ایرانی و حشد الشعبی عراق، دادن دفترک هایی در مورد فعالیت های فرهنگی کانون مهدویت و شناساندن هرچه بیشتر کانون به مردم عراق و ترجمه آن به 17 زبان زنده دنیا انجام می شود.
وی گفت: امسال بسیاری از زائران این کاروان از شهرهای تهران ، کرج، رشت، همدان، سبزوار، رشت، مشهد و دیگر شهرهای ایران در کانون مهدویت ثبت نام کردند و به زیارت سید و سالار شهیدان می آیند.
هشتم آبان مصادف با اربعین شهادت امام حسین (ع) است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.