به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه جوانرود در این مراسم گفت: امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند انسان های عالم و متعهد است که طلاب حوزه های علمیه باید با الگوگیری از تربیت یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی این مهم را ادامه دهند.
ماموستا ملا احمد فخری ، با بیان اینکه دشمن در پوست گرگ در کمین مسلمانان نشسته است ، افزود: طلاب علوم دینی باید با بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
فرماندار جوانرود نیز به بمباران افکار و عقاید مسلمانان توسط ماهواره ها و شبکه های مجازی اشاره کرد و گفت : لازم است علمای دین و طلاب حوزه های علمیه با بصیرت و هوشیاری توطئه های جنگ نرم دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنند.
رستگار یوسفی ، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی افزود: طلاب حوزه های علمیه با تریبونی که در اختیار دارند می توانند با روشنگریهای خود دشمن را در جنگ اقتصادی مایوس کنند.
وی با بیان اینکه عده ای در داخل هم در جنگ اقتصادی آب به آسیاب دشمن می ریزند ، یادآور شد : محتکران با احتکار کالا و مواد غذایی آب به آسیاب دشمن می ریزند بنابراین نیاز است علما و روحانیون در تریبون های نماز جمعه در این راستا به روشنگری بپردازند.
مسئول آموزش دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه هم به اجرای خدمات آموزشی و پژوهشی در مدارس علوم دینی اشاره کرد و گفت : خدمات آموزشی و پژوهشی برای مدارس علوم دینی شیعه و سنی یکسان است.
امیر حشمتی افزود: مدارس علوم دینی اهل سنت به غیر از خدمات معیشتی که آن هم بسترهای خاص خود را دارد از تمامی خدمات همچون معافیت تحصیلی و بیمه درمانی بهره مند هستند.
وی اظهار داشت: 20 مدرسه علوم دینی اهل سنت هم اکنون در استان کرمانشاه وجود دارد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.