به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماموستا ملااحمد فخری روز یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده های شهدای سرباز شهرستان جوانرود ؛ شهدا و ایثارگران را مایه افتخار ملت ایران دانست و بر تلاش همه مردم و مسئولان در راه تداوم و اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهیدان تاکید کرد.
فرماندار جوانرود نیز توطئه ها و حرکت تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس خبر ناگوار حمله تروریستی و ناجوانمردانه در حین رژه نیروهای مسلح که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از نیروهای نظامی و انتظامی و مردم بیگناه حاضر در صحنه شد ، کام همه را تلخ کرد.
رستگار یوسفی با بیان اینکه هر روز شاهد توطئه های دشمن در راستای تفرقه بین اقوام و مذاهب هستیم ، افزود: همه ما باید یکصدا و متحد این حرکات تروریستی را محکوم کنیم.
وی به دفاع در دوران جنگ تحمیلی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی در طول 40 سال از عمر انقلاب هیچ جنگی را آغاز نکرده است اما اگر جنگی بر ما تحمیل کنند جانانه دفاع خواهیم کرد.
یوسفی ، برتکریم خانواده های شهدا تاکید کرد و یادآور شد: خانواده های شهدا صاحبان واقعی انقلاب هستند.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود هم به نقش موثر سربازان در دفاع از میهن اشاره کرد و گفت: سربازان نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و امروز نیز این تاثیرگذاری آنها ادامه دارد.
سردار ناصر باباخانی افزود: عزت، اقتدار و امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و ما بعنوان وارثان آنان باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی اظهار داشت: خانواده‌ های شهدا میراثی گرانبها هستند و دیدار با آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.