هوشنگ بازوند روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و در بسیاری از معادلات جهانی تاثیرگذار است به خاطر خون پاک شهداست.
وی اظهار داشت: در زمانی که دشمن ناجوانمردانه از زمین و هوا به این کشور حمله ور شد این شهدای والامقام بودند که دلاورانه به میدان نبرد شتافتند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست اجانب بیفتد.
بازوند تصریح کرد: همین رشادت و از خودگذشتگی شهدا بود که از جمهوری اسلامی یک ابر قدرت بزرگ ساخت که امروز ضربه زدن به آن به آرزوی خام و محال دشمنان تبدیل شده است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: به تعبیر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا چراغ راه ملت هستند که ادامه راه آنها باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می شود.
وی همچنین از شهدای گمنام به عنوان مظلومترین شهدا یاد کرد و افزود: آن ها سال های طولانی در گمنامی به سر برده و خانواده هایشان چشم به راه آمدنشان بوده اند.
بازوند در پایان حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام را نشانه قدرشناسی آن ها برشمرد و گفت: مردم کرمانشاه امروز برای این عزیزان والامقام هم پدر شدند و هم مادر، هم برادر و هم خواهر تا احساس گمنامی و غریبی نکنند.
مردم شهید پرور و ولایت مدار کرمانشاه امروز پیکر پاک 9شهید گمنام را از چهار راه بسیج تا میدان آزادی را تشییع کردند.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9هزار و 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.