روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از محمدابراهیم الهی تبار در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اعلام کرد: در ایران اسلامی مردم سالاری دینی حکم فرماست و صندوق های رای و آرای مردم سرنوشت انتخابات را رقم می زنند.
وی گفت: مسئولیت حوزه سیاست داخلی در جمهوری اسلامی بر عهده مجموعه وزارت کشور است و در استان ها نیز معاونت سیاسی و امنیتی استانداری این وظیفه بسیار مهم را عهده دار است.
وی اظهار داشت: حوزه سیاسی به دنبال رقم زدن یک حکمرانی خوب در عرصه ها و حوزه های مختلف است. لازمه ی موفقیت در این عرصه، رصد مناسب حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و تحلیل واقع بینانه از اوضاع و در ادامه ارایه راهکارهای مناسب به تصمیم گیران و تصمیم سازان است.
وی افزود: حوزه سیاسی کلید موفقیت در حوزه های مختلف است. اگر حوزه سیاسی موفق عمل کند عرصه و فضا برای موفقیت دیگر حوزه ها فراهم می شود.
الهی تبار در ادامه اعلام کرد: محمدی مدیرکل پیشین سیاسی و انتخابات از نیروهای توانمند و شناسنامه دار استان هستند که طی این سال ها در عرصه ها و حوزه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی و همچنین مناصب مختلف مدیریتی صادقانه به کشور خدمت کرده اند و طی مدتی که مدیرکل حوزه سیاسی را عهده دار بودند با دیدگاهی اعتدالی و کارشناسی خدمات ارزشمندی را ارائه دادند.
وی افزود: سلیمانی مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری هم از مدیران توانمند و خوشنام استان هستند که در مراحل مختلف دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی و مدیریت، خدمات بسیاری را به نظام و کشور ارائه کرده اند.
وی اضافه کرد: سلیمانی در حوزه های مختلف صاحب نظر بوده و از همه مهم تر با دیدگاهی منصفانه و غیرجناحی به مسایل می نگرند و برخورداری از چنین ویژگی هایی، یکی از دلایل انتخاب ایشان به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات بوده است.

** باید شرایط برابر برای فعالیت همه جریانهای سیاسی فراهم شود
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز گفت: دفتر سیاسی استانداری در دولت تدبیر و امید وظیفه دارد بستر و شرایط برابر را برای فعالیت همه جریان های سیاسی فراهم کند و در خدمت احزاب و تشکل های صنفی، کارگری و دانشجویی باشد.
بهرام سلیمانی افزود: وجود ده ها حزب در استان به لحاظ کمی مایه خوشحالی است اما به لحاظ کیفی بایستی مسیر حرکت این احزاب به گونه ای باشد که شاهد همگرایی و نقش آفرینی آن ها در روند توسعه استان باشیم.
وی اظهار داشت: امیدواریم با کمک احزاب بتوانیم موضوع ایجاد شعبه خانه احزاب در استان را پیگیری و به سرانجام برسانیم تا این خانه بتواند به عنوان کانونی برای جریان های سیاسی و اجتماعی استان به فعالیت بپردازد.
وی اضافه کرد: دفتر سیاسی در سطح ملی باید در راستای تقویت انسجام اجتماعی و افزایش همبستگی ملی تلاش نماید و در کرمانشاه نیز به لحاظ وجود تکثر قومی و مذهبی به شکل مضاعف باید در این زمینه تلاش شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: جلب رضایت مردم و ارتقا دلبستگی و امیدواری به نظام مهمترین رسالت ماست و تمام تلاش من و همکارانم در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن بیش از پیش آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید خواهد بود.
در این جلسه بهرام سلیمانی به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه معرفی و از خدمات کرم محمدی مدیرکل سابق این حوزه قدردانی شد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.