فضل اله رنجبر روز شنبه در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، در خصوص اعتبارات عمرانی سال جاری نیز اظهار داشت: 143 میلیارد تومان از محل توازن منطقه ای توزیع شده است.
رنجبر تاکید کرد، از همه روسای ادارات و نهادها تقاضا دارم مابقی پروژه هایی که مبادله موافقت نامه نشده است را پیگیری کنند و این مهم از مصوبات این جلسه است.
وی افزود: از 143 میلیارد تومان در قالب 72 پروژه مربوط به توازن و 26 پروژه مبادله موافقت نامه شده است و تقاضا می شود مبادله موافقت نامه را با جدیت تمام پیگیری کنند.
وی با تاکید براینکه همه ما موظف هستیم شهر و روستا را برای ایام محرم و سوگواری آماده کنیم، گفت: حضور همگان در آیین های سوگواری حایز اهمیت است و با زنده نگه داشتن محرم است که نهضت ما به نهضت و فرهنگ عاشورایی متصل خواهد شد.
وی به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: سنگر دفاع مقدس نماد وحدت، مشارکت و پیروزی است و در واقع بزرگداشت برنامه دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش ها است که دلجویی و سرکشی از جانبازان و خانواده معظم شهدا به ویژه در این هفته اهمیت دو چندان دارد.
فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه در این مقطع حساس به روحیه جهادی و ایثار برای حل مشکلات کشور نیازمند هستیم، گفت: برای حل مشکلات اشتغال و جذب سرمایه گذار در استان باید نهایت تلاش انجام شود که این مهم از تاکیدات و اولویت های کاری استاندار نیز می باشد.
رنجبر با اشاره به برگزاری نمایشگاه از 'کربلا تا شام' به مناسبت ایام محرم و دفاع مقدس در محل بوستان شاهد کرمانشاه، این کار را ارزشمند شمرد چرا که مورد استفاده دانشجویان و دانش آموزان می شود.
وی از نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و ارگان های مربوطه، خواهان کمک و همکاری برای برگزاری این نمایشگاه شد.
رنجبر با تاکید براینکه مدارس در توسعه فرهنگی، اقتصادی و تربیت دانش آموز سهم دارند، ادامه داد: شایسته است مدیران و مسئولان در روزهای نخست بازگشایی مدارس، با سرزدن به ویژه در مدارس مناطق حاشیه ای و محروم موجب دلگرمی آموزگاران و مدیران شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر کاهش چشمگیر آتش سوزی مراتع در سال جاری اشاره کرد و تلاش های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی را دخیل دانست.
رنجبر یادآور شد، از ابتدای امسال تاکنون تنها پنج مورد حریق اتفاق افتاده که با همت بخشداری و ارگان های مربوطه اطفا شده است.
رنجبر با بیان اینکه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیار حایز اهمیت است، گفت: براساس دستورات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار در جلسات ستاد بزرگداشت، باید پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر آماده شود.
رنجبر با اشاره به پاره ای اقدام های در مناطق حاشیه شهر افزود: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که در بودجه سال 98، ردیف اعتباری برای محلات حاشیه نشین شهر کرانشاه در نظر گیرند.
تسریع در سوخت رسانی در فصل سرما، نصب کنتور هوشمند بر چاه های آب در شهر و در مناطق دیگر برای صرفه جویی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در پایان از نونهالان کرمانشاهی در زمینه محاسبات ذهنی با اهدای جوایزی، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.