به گزارش ایرنا؛ محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه در جلسه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: اگر خواستار تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود تولید و اشتغال هستیم، باید تنبلی، بی تفاوتی و گره زدن کارها را کنار گذاشت.
وی سرمایه گذاری را اصلی مهم و حمایت از این قشر را سیاست اصلی دولت برشمرد و اعلام کرد: دستگاه های اجرایی و بانکها در زمینه حل مسائل و مشکلات تولید از هرگونه اهمال و ایجاد مانع بپرهیزند.
استاندار همدان همچنین از تمکین نکردن برخی بانک های استان در مورد بخشودگی سود تسهیلات معوق واحدهای تولیدی و صنعتی گلایه کرد و افزود: این موضوع به پشتوانه مصوبه مجلس به بانکها ابلاغ شده و اجرای آن لازم است.
وی خاطرنشان کرد: بدهی معوق یکی از مشکلات بزرگ واحدهای تولیدی همدان است که با تعامل بانکها قابل حل است.
نیکبخت با بیان اینکه هیچ ابهامی در مصوبات مجلس شورای اسلامی وجود ندارد، گفت: روسای تمام بانکها به استناد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، قانون بخشودگی سود را اجرا کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست تخصصی وصول مطالبات کارخانه قطعه سازان از کارخانه های خودروسازی کشور و رفع مشکل سرمایه در گردش این واحد صنعتی توسط استاندار همدان پیگیری شد.
همچنین مشکلات طرح توسعه کارخانه کاویان پود واقع در شهرستان اسدآباد با اشتغال 120 نفر حل و موانع پیش روی کارخانه سیمان نهاوند با منابع طبیعی نیز با وساطت استاندار همدان از میان برداشته شد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.