به گزارش ایرنا ، علیرضا خلیلی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: با توجه به تخصیص 560 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی از محل اعتبارات تسهیلاتی اشتغال فراگیر به این شهرستان 223 طرح اشتغال زا تایید شده است.
او اظهار کرد: از این تعداد 176 طرح با اشتغال یک هزار و 239 نفر در کمیته فنی استان برای دریافت 390 میلیارد ریال تسهیلات و در ردیف معرفی به بانک های عامل و دریافت تسهیلات قرار گرفته است.
وی گفت: 51 طرح در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر توسط کمیته فنی استان رد شده که دلیل اصلی رد آنها مراجعه نکردن متقاضیان طرح ها برای ادامه کار و یا موارد اداری مختلف از جمله عدم تمدید پروانه ، بدهی معوقه مشکوک الوصول ، چک برگشتی ، عدم تایید طرح توسط دستگاه اجرایی و یا نداشتن مجوز لازم برای اجرای طرح از دستگاه های اجرایی ذیربط است.
خلیلی از تخصیص 170 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از محل اعتبارات تسهیلاتی ایجاد اشتغال پایدار روستایی به خلخال خبرداد و اظهار کرد: در این حوزه نیز هشت طرح مورد تایید کمیته فنی استان قرار گرفته و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
جلیلی با بیان اینکه 15 طرح نیز در حوزه اشتغال پایدار روستایی از طریق کمیته فنی استان مردود اعلام شد، اظهار کرد: در حال حاضر 32 طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر و 8 طرح از محل ایجاد اشتغال پایدار روستایی موفق به دریافت تسهیلات و راه اندای واحدهای تولیدی و اشتغال زا شده اند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.