به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سرپل ذهاب ، با بیان این که این طرح ها در بخش های کشاورزی ، دامپروری و پرورش زنبور عسل است ، افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای هشت تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
وی بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات مربوط به طرح های اشتغالزای پایدار در مناطق روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: تاکنون 23 طرح اشتغالزا با 160 میلیارد ریال اعتبار و با اشتغالزایی 123 تن در روستاهای سرپل ذهاب به تصویب رسیده است.
سرپرست فرمانداری سرپل ذهاب با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد ، بیان کرد: توسعه اشتغال و توان‌افزایی روستاییان از رویکردهای جدی دولتمردان است و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده می شود.
جمالی نیا ، پرداخت وام‌های کم‌بهره برای ایجاد اشتغال و بهسازی را از جمله اقدام های دولت در راستای توجه به روستاها بیان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات در کنار حمایت های دولت ، 2 عامل تاثیرگذار در افزایش تولید محصولات و بهبود وضعیت اشتغال در روستاهاست.
وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات با سود بانکی ناچیز برای عملیاتی کردن طرح های اشتغالزای پایدار یک فرصت ویژه برای روستائیان است و از این رو باید دستگاه‌های اجرایی در فرصت باقیمانده در معرفی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها تلاش کنند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.