به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: دولت توجه ویژه ای به ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی دارد و بر همین اساس فرمانداری خلخال برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در عرصه های مختلف نیازمند تلاش مضاعف مسئولان دستگاه های اجرایی است.
وی گفت: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی بر اساس برش سازمانی اعلام شده از سوی مرکز استان نسبت به جذب تسهیلات اعتباری و معرفی متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زا اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته با هدف حرکت در چهارچوب سیاست های اشتغال زایی دولت 200 طرح اشتغال زا در جلسات شورای اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان مصوب و متقاضیان این طرح ها برای دریافت تسهیلات بانکی اشتغال زا به بانک های عامل معرفی شدند.
رییس شورای اداری خلخال افزود: بانک های عامل تا 10 روز باید نسبت به تعیین تکلیف طرح هایی که سال گذشته برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند اقدام و نتایج اقدامات خود را به فرمانداری اعلام کنند.
او گفت: تسهیلات بانکی طرح هایی که از سال قبل آغاز شده باید از سوی بانک های عامل پرداخت و با تعیین تکلیف طرح های اجرا نشده نیز زمینه برای معرفی طرح های جایگزین به جای طرح هایی که متقاضیان آنها از اجرای طرح منصرف شده اند، فراهم شود.
نرخ بیکاری در استان اردبیل ‌۱۲ درصد است که با توجه به این امر اردبیل از استان‌های با اشتغال پایین و بیکاری بالا به شمار می‌رود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.