به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، پروژه ساختمان پلاتو قروه در زمینی به ابعاد 265 مترمربع و در یک طبقه شامل سالن تمرین، سالن اجرا و دفتر پلاتو احداث می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این آیین اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را هفت میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: از محل اعتبارات سال 96 مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال برای این پروژه تخصیص داده شده است.
جلال قلعه شاخانی کمبود فضاهای فرهنگی در استان را یکی از مسایل و مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برشمرد و اظهار داشت: ساخت هفت پلاتو در هفت شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی به ظرفیت این سالن نمایش اشاره کرد و یادآور شد: سالن پلاتو قروه با ظرفیت 200 صندلی تا حدودی مشکلات هنرمندان حوزه نمایش این شهرستان را رفع می کند که امیدواریم به شرط تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
فرماندار قروه نیز در این مراسم با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و دفاع از ارزش‌های فرهنگی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ و هنر برای اعتلای ارزش‌های فرهنگی هر چه در توان داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد.
موحد امان‌الهی اضافه کرد: ساختمان پلاتو قروه با هدف توسعه زیرساخت‌ها و سخت ‌افزارهای فرهنگی احداث می شود که امیدواریم در کمترین زمان به بهره برداری برسد.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.