رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان کشف ۱۲۵ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی گفت: بالغ بر یک میلیارد و 96 میلیون و 559 هزار و 200 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

فرزاد سردارزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب گفت: در این رابطه از ۱۳ لغایت ۱۹ مرداد ماه امسال 110 فقره پرونده تخلف در سطح استان تشکیل شده است.
وی، مجموع بازرسی از بازار را طی این بازه زمانی ۲ هزار و ۳۶۴ مورد ذکر کرد و افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع یک میلیارد و 96 میلیون و 559 هزار و 200ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 110 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 36 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.   سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.