جعفر صادق اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان این سازمان با همکاری مراجع ذیربط و با انجام اقدامات نامحسوس طی 2 روز گشت متوالی موفق به شناسایی این انبار شدند و کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را 210 میلیارد ریال برآورد کردند.
وی با تاکید بر اینکه بازرسان پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل اعزام شدند، افزود: هشت هزار انبار کالا در این استان به صورت مستمر توسط بازرسان این سازمان رصد می شود.
اسکندری از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن 124 با بخش نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: انبار مذکور پلمب و پرونده آن جهت ادامه رسیدگی به مراجع قضایی تحویل شد.
به گزارش ایرنا گرانی و مساله تحریم این روزها با تحلیل های متفاوتی روبرو بوده اما بدون شک یکی از رایج ترین علل گرانی، احتکار کالاها از سوی برخی افراد سودجو و ناامنی در عرضه آنهاست.
«محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت در تیرسال جاری طی حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد و مبارزه با این فرصت طلبان به صورت جدی تر بار دیگر در دستور کار گرفت.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.