به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در مراسم بدرقه و تجلیل از چهار ورزشکار، یک مربی و یک داور کردستانی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: برای حمایت ورزشکاران از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم و تلاش ما حمایت از آنان در همه عرصه ها است.
وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا افزود: امیدواریم نمایندگانی خوب برای مردم کردستان و جامعه ورزشی این استان باشید.
مرادنیا یادآور شد: به ورزشکارانی که مقام های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کنند به ترتیب 300 میلیون، 200 میلیون و 100 میلیون ریال پاداش نقدی پرداخت می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: اعزام ورزشکاران به رقابت های آسیایی نسبت به دوره قبل 50 درصد رشد داشته است.
حاجد جولایی تاکید کرد: بازی های آسیایی از اعتبار ویژه ای برخوردار است و امیدواریم شاهد موفقیت نمایندگان ورزش کردستان در این بازی ها باشیم.
وی با بیان اینکه اولین بار است که مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی برگزار می شود، افزود: نیاز است جامعه ورزشی بیش از پیش مورد حمایت مسئولان اجرایی استان قرار گیرند.
در پایان این مراسم، استاندار کردستان ضمن اهدای لوح به هر کدام از ورزشکاران عازم مسابقات آسیایی جاکارتا مبلغ 100 میلیون ریال و به جمیل لطف الله نسبی و امید شیخ احمدی مربی و داور اعزامی به این مسابقات نیز هر یک 50 میلیون ریال هدیه داد.
مرادنیا همچنین به محمدمبین عظیمی دارنده مدال طلای کشتی آزاد مسابقات آسیایی نونهالان، کیوان بابان صاحب مدال طلای کاراته آسیا و شیرزاد قادری دارنده نشان طلای مسابقات قایقرانی آسیا هر کدام مبلغ 50 میلیون ریال اهدا کرد.
به گزارش ایرنا، چهار ورزشکار رشته های بدمینتون، هندبال و قایقرانی و یک مربی و یک داور از این استان همراه تیم های ملی کشورمان به مسابقات آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی اعزام می شوند.
مهران شهبازی در رشته بدمینتون، شاهو نصرتی و میلاد مسایلی در هندبال و شاهو ناصری در رشته قایقرانی همراه تیم های ملی در بازی های آسیایی جاکارتا حضور می یابند.
همچنین جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و امید شیخ احمدی داور با سابقه ژیمناستیک نیز دیگر نمایندگان استان کردستان در این رقابت ها هستند.
ورزشکاران و مربی و داور کردستانی 22 مرداد همراه تیم های ملی عازم مسابقات آسیایی جاکارتا می شوند.
بازی های آسیایی 2018، از 27 مرداد تا 11 شهریور 97 در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.
در حال حاضر 48 هیات ورزشی و بیش از 62 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده کردستانی در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
7355
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.