به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، مسعود شریعتی با بیان اینکه رقابت ها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، افزود: مسابقات بخش مردان در رشته‌های والیبال، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی با کمان، تکواندو، پهلوانی و زورخانه‌ای، دوچرخه ‌سواری ، هندبال و کشتی برگزار می شود.
به گفته وی بانوان در رشته‌های دو و میدانی ، والیبال ، شنا ، تنیس روی میز، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان، کاراته‌ و تکواندو با هم به رقابت می پردازند.
این مسئول ورزش استان هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ، آمادگی و ارتقای جایگاه ورزشکاران در عرصه‌ های ملی و بین‌المللی، کشف استعدادهای برتر و افزایش سطح آگاهی مربیان و داوران برشمرد و اظهار امیدواری کرد که رقابت‌ها نتایج مثبتی برای ورزش یزد داشته باشد.
شریعتی با اشاره به اینکه پرورش نیروهای مستعد از رده پایه تا بزرگسالان ، توسعه ورزش را به دنبال دارد، تصریح کرد: در المپیاد ورزشی به دنبال شناسایی استعدادها در رشته های مختلف ورزشی هستیم تا با ساماندهی آنها در آینده و با تلاش و برنامه ریزی نمایندگانی را در مسابقات آسیایی و المپیک داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد تاکید کرد: اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی باید با تعامل سازنده خود برنامه ریزی دقیقی را انجام دهند تا سطح کیفی مسابقات ارتقا یابد و شاهد رقابت های جذاب و پرنشاط باشیم.
شریعتی از مردم و مسئولان دعوت کرد با حضور خانوادگی خود در محل برگزاری مسابقات موجب دلگرمی و امید و نشاط جوانان را بیشتر فراهم کنند.
استان یزد یا یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.