به گزارش خبرنگار ایرنا برخی از مردم سنندج و علاقه مندان به ورزش فوتبال بامداد سه شنبه پس از بازی ایران - پرتغال در خیابان های شهر به شادی پرداختند و از تیم ملی بابت دفاع بی نظیر در برابر قهرمان 2016 فوتبال اروپا و یکی از مدعیان جام جهانی 2018 روسیه تشکر کردند.
ایرانیان به ویژه سنندجی ها که از بازی مقتدارانه و غیرتمندانه تیم ملی ایران به وجد آمده بودند حذف از جام جهانی را فراموش کردند و خیابان ها که در جریان این دیدار کاملا ساکت و خلوت بود را غرق در شادی و سرور کردند.
بخشی از مردم این شهر که بیشتر آنها پس از تماشای بازی فوتبال در سینما روباز آبیدر سنندج به صورت پیاده یا با خودرو در خیابان ها حضور پیدا کرده بودند با شادی، سوت و شیپور زنان و به صدا در آوردن بوق اتومبیل ها قدردانی خود از تیم ملی را اعلام کردند.
بخشی دیگر نیز که بازی را در سینما بهمن سنندج تماشا می کردند پس از تماشای بازی در میدان آزادی گرد هم آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند.
تجمعی فشرده از مردم و خودروها از میدان گاز تا میدان کوهنورد مشاهده می شد و این تجمع با حجم کمتری به شکل ترافیک خودرو تا میدان آزادی سنندج امتداد داشت.
گزارشات خبرنگاران ایرنا در دیگر شهرستان های استان کردستان نیز حاکی از حضور مردم در خیابان ها بود.
آخرین شب از اجرای برنامه های سومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی که در مجتمع فجر سنندج جریان داشت نیز تحت تاثیر بازی بازیکنان تیم ملی قرار گرفت و تعدادی از حاضرین که از طریق گوشی همراه در حال دیدن مسابقه بودند خوشحالی خود را در این سالن ابراز کردند.
دیدار ایران – پرتغال که در استادیوم شهر سارانسک روسیه برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و باعث شد ایران با چهار امتیاز از سعود به یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه جا بماند.
گل های این بازی به ترتیب شامل گل کشور پرتغال در دقیقه 44 توسط ریکاردو کوارشما و کریم انصاری فرد از نقطه پنالتی در دقایق وقت اضافه نیمه دوم به ثمر رسید.
همچنین در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران توانست با در آغوش کشیدن پنالتی کریستین رونالدو مهاجم تیم حریم از به ثمر رسیدن دومین گل پرتغال جلوگیری کند.
ایران در دومین بازی خود در برابر اسپانیا بازی را یک بر صفر واگذار کرده بود و با سه امتیازی که از برد در بازی اول خود در برابر تیم مراکش کسب کرده بود و نتیجه مساوی این بازی با چهار امتیاز در رده سوم گروه B باقی ماند و از سعود بازماند.
3034/7355/3020/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.