به گزارش خبرنگاران ایرنا، پس از پایان نخستین بازی تیم ملی کشورمان در جام جهان فوتبال و پیروزی شیرین یک بر صفر مقابل مراکش، جشن و پایکوبی و صدای بوق و شیپور فضای این شهر را در بر گرفته است.
مردم بویژه جوانان و نوجوانان با حضور در میدان آزادی، انقلاب و خیابان های اصلی از جمله معابر منتهی به پارک بزرگ آبیدر بخاطر پیروزی تیم ملی فوتبال ایران ابراز شادمانی کردند.
آنان با در دست داشتن پرچم های سه رنگ و زیبای کشورمان در حالیکه صدای بوق ممتد خودروها و افرادی که شیپور در دست داشتند و آن را می نواختند، در خیابان ها به جشن و سرور پرداختند.
در برخی مناطق از جمله پارک آبیدر مردم با پخش موسیقی کُردی از سیستم های صوتی خودروها به رقص و هله پرکی پرداخته و بخاطر پیروزی شیرین تیم کشورمان خوشحالی خود را اینگونه ابراز داشتند.
عده ای از جوانان و نوجوانان نیز با ترسیم پرچم ایران بر روی پیشانی و صورت خود و عده ای با بستن دستبند پرچم ایران به دستانشان، در داخل خودروها نشسته و فریاد شادی و پیروزی سر می دهند.
این پیروزی ارزشمند، در واقع عیدی ملی پوشان به مردم کشورمان در روز عید فطر است همچنانکه شرکت کنندگان در این جشن و پایکوبی ها با سر دادن شعارهای بچه ها متشکریم و بژی ایران (زنده باد ایران) از اعضای تیم ملی بخاطر این پیروزی تشکر می کنند.
عده زیادی از مردم و فوتبالدوستان سنندجی نیز این بازی را از طریق بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه واقع در پارک جنگلی آبیدر سنندج مشاهده کردند و پس از پایان مسابقه در همان منطقه به جشن و شادمانی پرداختند.
تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم ملی مراکش در گروه B رقابت ها توانست با گل دقیقه 95 که توپ ارسالی احسان حاج صفی را بوهادوز بازیکن مراکش به اشتباه درون دروازه تیم خود جای داد یک بر صفر برده و سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه این رقابت ها، چهارشنبه 30 خرداد و دوشنبه 4 تیر به ترتیب به مصاف تیم های اسپانیا و پرتغال خواهد رفت.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.